Δευ - Σαβ 9.00 - 21.00 Κυριακή ΚΛΕΙΣΤΑ

Δωροκάρτα!

Κάντε δώρo στους φίλους σας και τους συγγενείς από το σπίτι ! Διαλέξτε το ποσό που θέλετε και δώστε τους μία δωροεπιταγή για να την χρησιμοποιήσουν όποτε θέλουν και για όποιον προορισμό ή τουριστική υπηρεσία επιθυμούν. Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες...

Ακολουθήστε μας

WordPress Gallery

Tel : (+30) 2102911366 & (+30) 2102928965

Σημεία αναχωρήσεων των εκδρομών: Ομόνοια - Πατησίων - Γαλάτσι

Top
Λίγα λόγια για τις ευεργετικά ιδιότητες του Θεάτρου 
9374
tour-item-template-default,single,single-tour-item,postid-9374,mkd-core-1.2.1,mkdf-social-login-1.3,mkdf-tours-1.4.1,voyage-ver-1.9,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Λίγα λόγια για τις ευεργετικά ιδιότητες του Θεάτρου 

Mavrogiannis Travel Απο το1980 κάνουμε τα όνειρά σας ταξίδια / Λίγα λόγια για τις ευεργετικά ιδιότητες του Θεάτρου 

Λίγα λόγια για τις ευεργετικά ιδιότητες του Θεάτρου 

per person

Aγαπάμε το θέατρο και επιλέγουμε παραστάσεις για δρώμενα στην Αθήνα…

Aγαπάμε το θέατρο και επιλέγουμε παραστάσεις για δρώμενα στην Αθήνα και σε άλλα μέρη της Ελλάδας με σκοπό να απολαύσουμε ωραία θεάματα και να κάνουμε γόνιμες συζητήσεις γύρω απο την τέχνη και τον πολιτισμό.

Λίγα λόγια για τις ευεργετικά ιδιότητες του Θεάτρου

 

 

Το θέατρο  δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Αρχαία Αθήνα και είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής και του χορού. Πρόκειται για την παραγωγή ζωντανών απεικονίσεων πραγματικών ή φανταστικών συμβάντων με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση των θεατών. Το θέατρο μπορεί να έχει διάφορες μορφές, όπως όπερα, μπαλέτο, κωμωδία, τραγωδία, δράμα κ.α

Υπάρχει η δημιουργική και η δεκτική ενασχόληση με το θέατρο. Η δημιουργική ενασχόληση αφορά το να παίζει το ίδιο το άτομο θέατρο, ενώ η δεκτική ενασχόληση με το να πηγαίνει να παρακολουθεί θεατρικές παραστάσεις.

Και οι δύο τύποι πολιτιστικής δραστηριότητας φάνηκε ότι συνδέονταν με καλή υγεία, ικανοποίηση με τη ζωή, χαμηλά επίπεδα στρες και κατάθλιψης ακόμη και όταν ελήφθησαν υπόψη παράγοντες όπως το κοινωνικό υπόβαθρο και η οικονομική κατάσταση.

Ειδικά στη δημιουργική ενασχόληση με το θέατρο, θα ανακαλύψετε ότι το μυαλό, το σώμα και ο συναισθηματικός κόσμος λειτουργούν ταυτόχρονα με στόχο να επιτευχθεί επικοινωνία με τους άλλους ηθοποιούς στη σκηνή αλλά και με το κοινό.

Είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία που χρειάζεται πολλή πρακτική εξάσκηση και συγκέντρωση!

 

 

Οφέλη για την υγεία

  • Αυξάνει την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την κοινωνικοποίηση.
  • Βελτιώνει τη διάθεση και συμβάλει στη μείωση του άγχους.
  • Ενισχύει την ψυχική υγεία και ισορροπία.

Άλλα οφέλη

  • Καλλιεργεί την πειθαρχία και το ομαδικό πνεύμα.
  • Βοηθά στην γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών.
  • Εξάπτει τη φαντασία.
  • Εξοικείωση και με άλλες μορφές έκφρασης όπως αυτή της γλώσσας του σώματος.
  • Κοινωνικοποιεί.
  • Βελτιώνεται η αισθητική με τα σκηνικά και τα κουστούμια.
  • Ενισχύει το κριτικό πνεύμα.
  • Ενισχύεται η ικανότητα της συνεργασίας και της επικοινωνίας.
  • Συμβάλλει στην επίλυση προβλημάτων και δύσκολων καταστάσεων.

 

 

Το πρόβλημα της κοινωνικής λειτουργίας της θεατρικής τέχνης δεν είναι απλό. Οι κοινωνιολόγοι και οι ανθρωπολόγοι δυσκολεύονται να αποσαφηνίσουν τα κίνητρα της ανάγκης του ανθρώπου για το θέατρο.

Αναφέρονται διαδοχικά -η ταυτόχρονα– στη μιμητική επιθυμία, την κλίση για παιχνίδι τόσο στο παιδί όσο και τον ενήλικο, την μυητική λειτουργία της τελετουργίας, την ανάγκη αφήγησης ιστοριών και του εμπαιγμού ενός κοινωνικού κατεστημένου ατιμωρητί και την ηδονή που αντλείται από τη μεταμόρφωση του ηθοποιού.

Η καταγωγή του θεάτρου είναι θρησκευτική και τελετουργική και το αφομοιωμένο στην ομάδα άτομο, πριν λίγο πολύ εξουσιοδοτήσει με αυτή την ευθύνη τον ηθοποιό ή τον ιερέα, το θέατρο αποσπάται προοδευτικά από τη μαγική και θρησκευτική ουσία του, γινεται αρκετά ισχυρό και αυτόνομο ώστε να αψηφά την κοινωνία: εξ αυτού και οι δυσκολίες που χαρακτηρίζουν τη σχέση του με την εξουσία, με το νόμο και μάλιστα, με το στοιχειώδες πολιτικό του δικαίωμα. Όποια και να είναι η αξία αυτών των θεωριών το θέατρο σήμερα διαφοροποιείται για να ανταποκριθεί σε πολυάριθμες νέες αισθητικές και κοινωνικές λειτουργίες. Η ανάπτυξη του συνδέεται στενά με την ανάπτυξη της τεχνολογικής σκέψης και κοινωνικής συνείδησης. Η χρησιμότητα του διακλαδίζεται σε πέντε βασικές λειτουργίες:

α)Η ψυχαγωγική λειτουργία: Το θέατρο ως μορφή τέχνης δίνει τη δυνατότητα να συνδεθούμε, να συγκινηθούμε, να αγγίξουμε ο ένας τον άλλο, να νιώσουμε μαζί μια αλήθεια. Επιβιώνει ως μέσο ψυχαγωγίας γιατί απλά ανταποκρίνεται σε κάποια ψυχοθεραπευτική ανάγκη που απορρέει από την ιδέα της αριστοτελικής καθάρσεως. Η δύναμη της θεατρικής τέχνης σε όλα τα ψυχοφθαρτικα πάθη, ανοίγει και προσφέρει στον άνθρωπο μια εκτονωτική κι ανακουφιστική διέξοδο.

β)Η ψυχολογική λειτουργία: Στα σανίδια της σκηνής ζωντανεύουν οριακές καταστάσεις, απωθημένα όνειρα και φόβοι. Κάποιες κρυφές μας επιθυμίες παίρνουν σάρκα και οστά και διαμέσου των ηρώων που συντρίβονται, ξορκίζουμε τα δικά μας φαντάσματα. Κι αν τα αρνητικά στοιχεία όπως η βία, η αδικία, ο φόβος, η διαστροφή, δεν επιδρούν πάνω μας διαλυτικά είναι γιατί μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση όπως έλεγε ο Μπαρρω η τέχνη μετατρέπει τα μικρόβια σε εμβόλιο.

γ)Η πολιτική λειτουργία: Το θέατρο καυτηριάζει τα κακώς κείμενα, λειτουργεί κριτικά, υπονομεύει καθιερωμένες αξίες και διαμορφώνει την πολιτική αυτοσυνειδησία του θεατή.

δ)Η αισθητική λειτουργία: Αν κάποτε από κάποιους το θέατρο θεωρήθηκε βρώμικο, δεν έφταιξε γι’ αυτό. Το θέατρο δεν είναι βρώμικο, κακόπεσε στα χέρια κάποιων που ήταν βρώμικοι κι απ’ αυτό κινδυνεύει πάντα. Το θέατρο ως θέατρο έξω από οποιαδήποτε εξουσία είναι γλώσσα που μιλάει τη δική της αλήθεια κι έχει τους δικούς της κώδικες. Η αισθητική φύση του είναι και η ουσία του.

ε)Η παιδαγωγική λειτουργία: Ο θεατής ιδιαίτερα της τραγωδίας εξοικειώνεται με δυο επικίνδυνα πάθη, το φόβο και τον έλεο και μαθαίνει να αισθάνεται χωρίς υπερβολές και νοσηρές ακρότητες. Τα όσα δηλαδή έντονα πάθη ζει ο θεατής της τραγωδίας, μαθαίνει να τα μετριάζει και να τα χειραγωγεί στη ζωή.

ingrid3-170x170Επομένως η τέχνη διαπαιδαγωγεί τον άνθρωπο, τον βελτιώνει, τον κάνει καλύτερο και τελικά τον ηθικοποιεί. Από όλες τις τέχνες το θέατρο είναι η πιο κοινωνική τέχνη, η πιο άμεση και αποτελεσματική, η πιο προκλητική για τις αντιδράσεις των ανθρώπων, γιατί το υλικό με το οποίο δημιουργεί είναι έμψυχο –και ο άνθρωπος είναι ο πιο πειστικός φορέας νοημάτων, πιο πειστικός από το γραπτό λόγο, την εικόνα και τον ήχο. Ο Μπρεχτ έλεγε ότι το θέατρο δεν μπορεί ν’ αλλάξει τον κόσμο. Μπορεί όμως ν’ αλλάξει τους θεατές. Αυτοί αν θέλουν μπορούν ν’ αλλάξουν τον κόσμο.

 

 

Πηγές :

https://www.lifeon.gr/ και http://www.artmag.gr/

    1

    Tour Location