Δευ - Σαβ 9.00 - 21.00 Κυριακή ΚΛΕΙΣΤΑ

Δωροκάρτα!

Κάντε δώρo στους φίλους σας και τους συγγενείς από το σπίτι ! Διαλέξτε το ποσό που θέλετε και δώστε τους μία δωροεπιταγή για να την χρησιμοποιήσουν όποτε θέλουν και για όποιον προορισμό ή τουριστική υπηρεσία επιθυμούν. Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες...
Tel : (+30) 210 291 1366 & (+30) 210 292 8965

Σημεία αναχωρήσεων των εκδρομών: Ομόνοια - Πατησίων - Γαλάτσι

Top
ΚΥΡΙΑΚΗ 12/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ  ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ  – Mavrogiannis Travel | Από το 1980 κάνουμε τα όνειρά σας ταξίδια!
9940
tour-item-template-default,single,single-tour-item,postid-9940,mkd-core-1.2.1,mkdf-tours-1.4.1,voyage-ver-1.9,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-down-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive
 

ΚΥΡΙΑΚΗ 12/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ  ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ 

Mavrogiannis Travel | Από το 1980 κάνουμε τα όνειρά σας ταξίδια! / ΚΥΡΙΑΚΗ 12/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ  ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ 

ΚΥΡΙΑΚΗ 12/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ  ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ 

€19

ανα άτομο

Μονοήμερη εξόρμηση στα Καλάβρυτα & βόλτα με τον Οδοντωτό! Κυριακή 12/12

Ταξιδιωτικό γραφείο Mavrogiannis Travel ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

Σας προσκαλούμε σε μια μονοήμερη εκδρομή τη Κυριακή 12/12 στα Καλάβρυτα! Με δυνατότητα να ζήσετε την εμπειρία του οδοντωτού σιδηρόδρομου μέσα από ένα υπέροχης ομορφιάς φαράγγι!

Το πρόγραμμα της εκδρομής:

Αναχωρούμε το πρωί από την Αθήνα από (με σημεία επιβίβασης στο πούλμαν μας: Ομόνοια, Πατησίων, Γαλάτσι, Αχαρνών) και φτάνουμε στην Ακράτα για σύντομη στάση για καφέ και συνεχίζουμε για το Διακοφτό οπού όσοι επιθυμούν θα πάρουν τον Οδοντωτό και μέσα από μια όμορφη διαδρομή πλάι στο Βουραϊκό ποταμό και το ομώνυμο φαράγγι θα φτάσουν στα Καλάβρυτα.

Στη συνέχεια, θα επιβιβαστούμε στο πούλμαν και θα αναχωρήσουμε για την Αγία Λαύρα

Το μεσημέρι θα καταλήξουμε στην πόλη των Καλαβρύτων για το μεσημεριανό μας φαγητό.  

Το απόγευμα θα επισκεφτούμε τη Μονή του  Μέγα Σπηλαίου είναι χτισμένη σε ένα εντυπωσιακό τοπίο στην είσοδο μιας φυσικής σπηλιάς. Χτίστηκε το 362. Η Μονή διαθέτει μεγάλο πλούτο κειμηλίων, μεταξύ των οποίων εξαιρετική θέση κατέχει η εικόνα της Παναγίας, που φιλοτέχνησε ο Ευαγγελιστής Λουκάς. Επίσης, διαθέτει ένα σπάνιο λάβαρο με τις μορφές τριών βυζαντινών αυτοκρατόρων, εθνικές στολές, ένα πολύτιμο σταυρό με Τίμιο Ξύλο, λειψανοθήκες με οστά Αγίων και των ιδρυτών της Μονής, Ευαγγέλια σε περγαμηνές και άλλα θα παραμείνουμε στη Μονή να προσκυνήσουμε και για καφέ ή λουκουμάδες.

Από εκεί αναχώρηση για Αθήνα με σύντομη στάση στον Ισθμό.      

Τιμή: 19€ άτομο χωρίς οδοντωτό 

Τιμή: 28€ άτομο με το τρένο 

Εξόφληση για τον οδοντωτό 5 μέρες πριν την αναχώρηση.

Εκδηλώστε ενδιαφέρον για την εκδρομή μας στα Καλάβρυτα & την βόλτα με το Οδοντωντό τη Κυριακή 12/12!

Για να κάνετε προκράτηση ή περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε καλέστε μας στο 210-2928965 ή στείλτε μας email στο info@mavrogiannistravel.gr.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ

Πριν από 120 περίπου χρόνια, ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων, ξεκινώντας από την παραλιακή πόλη του Διακοπτού και παράλληλα με τα χνάρια του ποταμού, έφτιαξε γέφυρες, τρύπησε σήραγγες, έριξε “δόντια” και κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι τα Καλάβρυτα.

Από τότε και μέχρι σήμερα, ο Βουραϊκός ποταμός και  ο Οδοντωτός πορεύονται μαζί. Το τραινάκι ενσωματώθηκε τόσο καλά στο φυσικό περιβάλλον, που μοιάζει σαν να ήταν πάντα εκεί. Ο τρόπος της κατασκευής του δεν επιβάρυνε  το οικοσύστημα του φαραγγιού. Με το ξύλο και την πέτρα της περιοχής, οι τεχνικοί έκαναν για χάρη του τραίνου έργα που νομίζεις ότι τα έφτιαξε η φύση από μόνη της.

Οδοντωτός δεν είναι απλώς το “τραινάκι”.
Το φαράγγι του Βουραϊκού και ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων είναι μια μοναδική ατραξιόν της Ελλάδος.

Μια περιοχή όπου αφθονούν πόλεις, χωριά, με φιλόξενους κατοίκους, με μοναδική φύση και με το άρωμα της ελληνικής καθημερινότητας. Για να γραφτεί η ιστορία αυτού του τόπου, χρειάζονται τόμοι ολόκληροι. Την αληθινή γεύση όμως θα την δώσει το ταξίδι με το τραινάκι! Ο Οδοντωτός ξεκινά από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Διακοπτού και ακολουθεί το φαράγγι του Βουραϊκού. Μετά από απόσταση 22.350 μέτρων μέσα σε 60 λεπτά, καταλήγει στην πόλη των Καλαβρύτων, στα 750 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας.

Τα έργα κατασκευής του δικτύου άρχισαν το 1889 και τα εγκαίνια έγιναν στις 10 Μαρτίου του 1896.
Από τότε και μέχρι σήμερα ο Οδοντωτός ταξιδεύει καθημερινά, όλες τις εποχές του χρόνου, ότι καιρό κι αν κάνει. Εύρος γραμμής: 0,75 μέτρα, η ιδιαιτερότητα αυτή είναι που κάνει τον Οδοντωτό να είναι ο στενότερος στον κόσμο.

120 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η μελέτη ανατίθεται σε Γάλλους επιστήμονες.

Τα στοιχεία της αποκαλύπτουν ότι το κόστος της κατασκευής θα έφτανε το 1.000.000 δραχμές, ενώ για αμαξωτό δρόμο θα ξεπερνούσε το 1.100.000. Ακόμη, ότι το κόστος για κάθε μετακινούμενο άτομο και κάθε τόνο εμπορευμάτων θα πλησίαζε στην περίπτωση του τραίνου τις 2,30 δραχμές, ενώ οδικώς η μετακίνηση του επιβάτη θα έφτανε τις 5 δραχμές και των εμπορευμάτων τις 15 δραχμές για κάθε τόνο. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος τον οποίο θα απαιτούσε η κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου ήταν οι δέκα μήνες.
Η σύμβαση της κατασκευής του δικτύου του Οδοντωτού και της εκμετάλλευσης του για 92 χρόνια υπογράφεται με τους “Σιδηρόδρομους-Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου” (ΣΠΑΠ) και το ελληνικό δημόσιο. Ένα χρόνο μετά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης, αποφασίζει να κατασκευαστεί το τμήμα Καλάβρυτα μέχρι Τρίπολη, με μήκος 90χλμ. και κόστος 3.900.000 δραχμές.

Στο μεταξύ η κατασκευή του τμήματος από το Διακοπτό ως τα Καλάβρυτα ανατίθεται στον Γάλλο εργολάβο Ατόν. Πολλοί τον διαδέχονται, το προβλεπόμενο δεκάμηνο γίνεται 5ετία, και το ένα 1.000.000 δραχμές διογκώνεται σε 3.500.000 δραχμές. Αυτές οι υπερβάσεις θα γίνουν η αιτία για μην πραγματοποιηθεί ποτέ η συνέχεια της γραμμής μέχρι την Τρίπολη!
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Γάλλοι τεχνικοί είχαν προτείνει εξαρχής την ηλεκτροκίνηση της γραμμής με παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φράγματα που θα μπορούσαν να κατασκευάσουν μεταξύ 3ου και 15ου χιλιομέτρου, εκμεταλλευόμενοι τους αλλεπάλληλους καταρράκτες που δημιουργεί η ροή του ποταμού. Εκτός από τη μελέτη και τον σχεδιασμό του δικτύου που οφείλεται σε Γάλλους τεχνικούς, στο έργο εργάστηκαν πολλοί Ιταλοί εργάτες που είχαν την εμπειρία των ορεινών σιδηροδρόμων των Άλπεων. Λόγω του δυσπρόσιτου εδάφους και των φτωχών τεχνικών μέσων της εποχής το όλο εγχείρημα αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολο απ’ ότι υπολόγιζαν οι σχεδιαστές. Παρ’ όλα αυτά, το έργο θεωρείται κατασκευαστικός άθλος, ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα.

  • Αναχώρηση
    ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΑΤΗΣΙΩΝ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΧΑΡΝΩΝ
  • Περιλαμβάνει
    Μεταφορά με Πουλμαν
  • Δεν Περιλαμβάνει
    Εισιτήρια πλοίων
    Πλήρη διατροφή
    Ημιδιατροφη
    Συμπεριλαμβάνονται Φόροι
    Εισιτήρια Εισόδου (Μουσεία, Παραστάσεις, κλπ)
    Διαμονή σε Ξενοδοχείο
    Τουριστικός Οδηγός
    Πρωινό