Δευ - Σαβ 9.00 - 21.00 Κυριακή ΚΛΕΙΣΤΑ

Δωροκάρτα!

Κάντε δώρo στους φίλους σας και τους συγγενείς από το σπίτι ! Διαλέξτε το ποσό που θέλετε και δώστε τους μία δωροεπιταγή για να την χρησιμοποιήσουν όποτε θέλουν και για όποιον προορισμό ή τουριστική υπηρεσία επιθυμούν. Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες...

Ακολουθήστε μας

WordPress Gallery

Tel : (+30) 2102911366 & (+30) 2102928965

Σημεία αναχωρήσεων των εκδρομών: Ομόνοια - Πατησίων - Γαλάτσι

Top
Ημερήσια εκδρομή στα Καλάβρυτα με το Mavrogiannis Travel
9027
tour-item-template-default,single,single-tour-item,postid-9027,mkd-core-1.2.1,mkdf-social-login-1.3,mkdf-tours-1.4.1,voyage-ver-1.9,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-breadcrumbs-area-enabled,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive
 

ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ 

Mavrogiannis Travel Απο το1980 κάνουμε τα όνειρά σας ταξίδια / ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ 

ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ 

€20

per person

 ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΜΕΓΑ…

 ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12 ΗΜΕΡΗΣΙΑ

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ

ΜΕΓΑ ΣΠΗΛΑΙΟ – ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ – ΤΟΠΟΣ ΘΥΣΙΑΣ

Αναχώρηση για το Ισθμό, πρώτη μας στάση έξω από την Ακράτα για καφέ και συνεχίζουμε μέσα από μια όμορφη διαδρομή πλάι στο Βουραϊκό ποταμό και το ομώνυμο φαράγγι για να φτάσουμε στα Καλάβρυτα.

 

Επιβίβασης το πούλμαν και θα μεταβούμε στην Αγία Λαύρα και τον Τόπο Θυσίας . Από εκεί επιστροφή μέσα στα Καλάβρυτα όπου θα παραμείνουμε για το μεσημεριανό μας φαγητό. Το απόγευμα θα επισκεφτούμε τη Μονή του Μέγα Σπηλαίου , χτισμένη  το 362 σε ένα εντυπωσιακό τοπίο στην είσοδο μιας φυσικής σπηλιάς. Θα παραμείνουμε στη Μονή να προσκυνήσουμε και όσοι επιθυμούν μπορούν πάρουν τον καφέ τους  ή λουκουμάδες. Από εκεί αναχώρηση για Αθήνα με σύντομη στάση στον Ισθμό.

 

Τιμή : 20 €  η μεταφορά

Τιμή :  27€ μεταφορά και το εισιτήριο του Οδοντωτού

Εισιτήριο για παιδιά 19€

Εάν επιθυμείτε εισιτήριο για τον Οδοντωτό κάντε την κράτηση έγκαιρα και την εξόφληση του εισιτηρίου

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟ

 

Πριν από 120 περίπου χρόνια, ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων, ξεκινώντας από την παραλιακή πόλη του Διακοπτού και παράλληλα με τα χνάρια του ποταμού, έφτιαξε γέφυρες, τρύπησε σήραγγες, έριξε “δόντια” και κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι τα Καλάβρυτα.

Από τότε και μέχρι σήμερα, ο Βουραϊκός ποταμός και  ο Οδοντωτός πορεύονται μαζί. Το τραινάκι ενσωματώθηκε τόσο καλά στο φυσικό περιβάλλον, που μοιάζει σαν να ήταν πάντα εκεί. Ο τρόπος της κατασκευής του δεν επιβάρυνε  το οικοσύστημα του φαραγγιού. Με το ξύλο και την πέτρα της περιοχής, οι τεχνικοί έκαναν για χάρη του τραίνου έργα που νομίζεις ότι τα έφτιαξε η φύση από μόνη της.

Οδοντωτός δεν είναι απλώς το “τραινάκι”.
Το φαράγγι του Βουραϊκού και ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων είναι μια μοναδική ατραξιόν της Ελλάδος.

Μια περιοχή όπου αφθονούν πόλεις, χωριά, με φιλόξενους κατοίκους, με μοναδική φύση και με το άρωμα της ελληνικής καθημερινότητας. Για να γραφτεί η ιστορία αυτού του τόπου, χρειάζονται τόμοι ολόκληροι. Την αληθινή γεύση όμως θα την δώσει το ταξίδι με το τραινάκι! Ο Οδοντωτός ξεκινά από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Διακοπτού και ακολουθεί το φαράγγι του Βουραϊκού. Μετά από απόσταση 22.350 μέτρων μέσα σε 60 λεπτά, καταλήγει στην πόλη των Καλαβρύτων, στα 750 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας.

Τα έργα κατασκευής του δικτύου άρχισαν το 1889 και τα εγκαίνια έγιναν στις 10 Μαρτίου του 1896.
Από τότε και μέχρι σήμερα ο Οδοντωτός ταξιδεύει καθημερινά, όλες τις εποχές του χρόνου, ότι καιρό κι αν κάνει. Εύρος γραμμής: 0,75 μέτρα, η ιδιαιτερότητα αυτή είναι που κάνει τον Οδοντωτό να είναι ο στενότερος στον κόσμο.

120 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μήκος δικτύου: 22.350 μέτρα.

Σύνολο οδοντωτών τμημάτων: 3.400 μέτρα.

Μέγιστη κλίση στα τμήματα με απλή πρόσφυση:33 ο/οο.

Μέγιστη κλίση στα τμήματα με οδόντωση: 175 ο/οο.
Πριν από 120 χρόνια περίπου,η Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη κι αδύναμη.Ο Χαρίλαος Τρικούπης, πρωθυπουργός τότε της Ελλάδος, θέλησε να δημιουργήσει τοπικά σιδηροδρομικά δίκτυα, με αφετηρία κάποια σημεία δίπλα στο κυρίως σιδηροδρομικό δίκτυο και με πλάτος γραμμής 75 εκατοστά.

Ο Τρικούπης προωθούσε τις γραμμές μικρού εύρους γιατί έβλεπε ότι το “μικρό” τραίνο έχει μεγαλύτερη ευελιξία, αληθινό προσόν για μια ορεινή χώρα αλλά ήταν και οικονομικότερο στην κατασκευή του. Έτσι, τον Μάρτιο του 1889 η κυβέρνηση του αποφασίζει την κατασκευή της γραμμής από το Διακοπτό-στα Καλάβρυτα.

Η μελέτη ανατίθεται σε Γάλλους επιστήμονες.

Τα στοιχεία της αποκαλύπτουν ότι το κόστος της κατασκευής θα έφτανε το 1.000.000 δραχμές, ενώ για αμαξωτό δρόμο θα ξεπερνούσε το 1.100.000. Ακόμη, ότι το κόστος για κάθε μετακινούμενο άτομο και κάθε τόνο εμπορευμάτων θα πλησίαζε στην περίπτωση του τραίνου τις 2,30 δραχμές, ενώ οδικώς η μετακίνηση του επιβάτη θα έφτανε τις 5 δραχμές και των εμπορευμάτων τις 15 δραχμές για κάθε τόνο. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος τον οποίο θα απαιτούσε η κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου ήταν οι δέκα μήνες.
Η σύμβαση της κατασκευής του δικτύου του Οδοντωτού και της εκμετάλλευσης του για 92 χρόνια υπογράφεται με τους “Σιδηρόδρομους-Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου” (ΣΠΑΠ) και το ελληνικό δημόσιο. Ένα χρόνο μετά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης, αποφασίζει να κατασκευαστεί το τμήμα Καλάβρυτα μέχρι Τρίπολη, με μήκος 90χλμ. και κόστος 3.900.000 δραχμές.

Στο μεταξύ η κατασκευή του τμήματος από το Διακοπτό ως τα Καλάβρυτα ανατίθεται στον Γάλλο εργολάβο Ατόν. Πολλοί τον διαδέχονται, το προβλεπόμενο δεκάμηνο γίνεται 5ετία, και το ένα 1.000.000 δραχμές διογκώνεται σε 3.500.000 δραχμές. Αυτές οι υπερβάσεις θα γίνουν η αιτία για μην πραγματοποιηθεί ποτέ η συνέχεια της γραμμής μέχρι την Τρίπολη!
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Γάλλοι τεχνικοί είχαν προτείνει εξαρχής την ηλεκτροκίνηση της γραμμής με παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φράγματα που θα μπορούσαν να κατασκευάσουν μεταξύ 3ου και 15ου χιλιομέτρου, εκμεταλλευόμενοι τους αλλεπάλληλους καταρράκτες που δημιουργεί η ροή του ποταμού. Εκτός από τη μελέτη και τον σχεδιασμό του δικτύου που οφείλεται σε Γάλλους τεχνικούς, στο έργο εργάστηκαν πολλοί Ιταλοί εργάτες που είχαν την εμπειρία των ορεινών σιδηροδρόμων των Άλπεων. Λόγω του δυσπρόσιτου εδάφους και των φτωχών τεχνικών μέσων της εποχής το όλο εγχείρημα αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολο απ’ ότι υπολόγιζαν οι σχεδιαστές. Παρ’ όλα αυτά, το έργο θεωρείται κατασκευαστικός άθλος, ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα.

  • Departure
    ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΑΤΗΣΙΩΝ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΧΑΡΝΩΝ
  • Include
    Μεταφορά με Πουλμαν
  • Not Included
    Εισιτήρια πλοίων
    Πλήρη διατροφή
    Ημιδιατροφη
    Συμπεριλαμβάνονται Φόροι
    Εισιτήρια Εισόδου (Μουσεία, Παραστάσεις, κλπ)
    Διαμονή σε Ξενοδοχείο
    Τουριστικός Οδηγός
    Πρωινό
1

Tour Location